ibland tar det tid

 
 
De senaste dagarna har jag jobbat med att försöka sprida min förläsning, Jag är inte sjuk- Bara lite störd.
 
Jag har även skapat en facebook sida som du hittar HÄR. Sidan är tänkt som en plats att hämta information,
 
tips och idéer. Både för oss sjuka men även för deras anhöriga! 
 
Informationen idag, ligger spriden på så många olika platser och varierar så pass i kvallitet att det ofta skapar
 
mer oro, förvirring och skada än det hjälper. 
 
 
 
 
Som jag skivit innan, så åker jag till Dalarna i slutet av oktober, 25-27 och föreläser. Givetvis skulle jag mer 
 
än gärna komma ut på fler företag, föreningar och öppna sammanhang för att prata psykisk ohälsa oh hur vi 
 
kan överbrygga och lätta på det stigma som idag finns runt det pskiska lidandet. 

Har du tips och idéer? skriv gärna här, eller maila mig på [email protected]
 
 
I helgen som gick, var jag ute och körde Mountan Bike :-) men det är en storry för en annangång. 
    
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Tack för dina ord❤

2 Anonym:

Tack för dina ord❤

3 Anonym:

Tack för dina ord❤

4 Anonym:

Tack för dina ord❤

5 Anonym:

Tack för dina ord❤

Kommentera här: