Vissa ska bara vara tysta och

 
 
 
 
 
 
Behålla sina tankar inne i huvudet. Dessa männskor borde, varje gång de i en interaktion med en annan individ
 
ska säga något, ta fram den gyllene skålen och väga sina tankar på den. Om de, med största sannolikhet, väger
 
lite "klumpigt" så ska orden aldrig nå munnen på dem!!  
 
 
Jag lyckade råka ut för en individ av just denna, högst motbjudande karaktär. Personen i fråga har väldigt svårt att
 
få in i sitt medvetande att jag inte skojar om min sjukdom, att jag inte hittar på när jag sa att jag ville inte leva
 
längre. kommentaren på just, jag vill inte leva längre blev, - Nu tycker jag du är tramsig! Jo men TACK SOM
 
FAAAAAAN. Då vet jag att nästa jag jag ska " rycka upp mig" så är det bara att tänka, sluta tramsa!! 
 
Men sedan kom det som fick ALLT att rinna över..... den kommentaren som är så dräpande.......

Du kanske inte skulle skriva och prata om din sjukdom så öppet, tänk om socialen tar dottern.....
 
Om du klickar på denna LÄNK så ser du hur jag kände.
 
 
 

Kommentera här: