söndag

 
Jag skrev här om dagen om struktur och hur viktigt det är för mig. 

Nu är det söndag och jag bara längtar till i morgon när det åter är måndag och vanlig vecka.
 
Det kanske inte är många som håller med, men just nu finns ALL struktur i veckorna. E går i skolan,
 
jag har mina möten, man äter på fasta tider och går o lägger sig när man ska. Sedan kommer helgen, 
 
och den där strukturen, är soom bortblåst. Sena kvällar, mat när det passar, sover länge och mycket tas med
 
en asch, gör det sen. Så ja, jag hyllar veckodagarna med glädje.  För att, för varje dag som går utan struktur,
 
känner jag att jag vacklar mer o mer. Det kan ju ha att göra med att jag håller på att återhämta mig! 

Men jag känner min hoppfull på flera plan, å därför ska det går!!


 
Hur gör ni för att ruta in dagarna? Eller  i klarar det ändå? 
 
Kram 
 
//B

Kommentera här: