Jag är evigt Tacksam

 
 
Och ganska förvånad faktiskt..... 
 
 
 
jag startade denna blogg för 3 dagar sedan. Dels som en del av att skriva min bok
 
men även som ett led i att öka dialogen, förståelsen och normaliseringen av oss "psykiskt sjuka"!
 
Samtidigt startade jag en Facebook sida med samma mål för att kunna sprida men även ha en mer direkt 
 
dialog med läsarna. 
 
Varför är jag förvånad?
 
Jo, för att på dessa 3 dagarna har HÄR på bloggen varit hela 1194st besökare vilket för mig är enormt
 
många..... på Facebook sidan har där trillat in 109st individer som valt att följa mig. följa skapande av boken
 
och ta del av det jag skriver. Detta måste, enligt mig, betyda att intresset för psykisk ohälsa, intresset för en
 
öppen dialog och ökad kunskap är ganska enorm
 
Det känns så töntigt att säga att ni ska dela sidan, bjuda in vänner till fb, men jag gör det ändå. För det är enda
 
sättet att sprida tankarna, öka förståelsen och bygga en plats där jag kan fortsätta påverka!!
 
Så åter igen TACK! 


 

Kommentarer:

1 INGELA :

Tror många som väljer att följa är en av alla dessa psykiskt sjuka.. Som vill få tips o idéer om hur man ex ska orka. För tror o vet själv att det är den springande punkten, hur orkar man när man inte gör det, var hittar man energin o hur man gör för att inte klappa ihop.
Lycka till!
Ingela

Kommentera här: