då var det onsdag igen

 
Tjeniare Internetz.... 
 
 
 
Hoppas att allt är bra med er där ute i cybervärlden? Nu är det någon dag sedan jag skrev, känns som en evighet
 
sedan, men jag har haft att göra. Idag höjde jag dosen på den medicin som jag fick efter sisa skovet. Den medicin
 
som ska dämpa den ångest som jag tydligen går runt och släpar på.  Jag kan väl säga att nu efter 2v på liten dos,
 
så redan nu kan jag märka en liten skillnad. Jag hoppas bara att det kommer att bli bra! Idag blir det till att 
 
ta mig till psykiatriska mottagningen för mitt veckosamtal. Det är liksom väldans skönt att ha en fast tid i veckan, 
 
skapar liksom rutin. 
 
 
I går skördade jag en tiodel av mina äpplen på trädet utaför. Där är så mycket att jag nog kommer frå spara udner
 
vintern. 
 
Jag vågade inte plocka mer, ifall jag skulle tröttna eller det inte skulle bli bra..... 

Jag beslutade mig för att köra äpplena i min råsaftcentrefug oc sedan sila det genom ett lakan. Eller ja, genom
 
ett urvuxit lucianattlinne fick det bli. Fick ihop 2,5L färdig äppeljuice. Den blev så där krispigt fräsch och lie
 
syrlig. Kommer säkert passa fint till julen som varm äppeldricka med kanel, ingefära och lite brandy eller inte!! 
 
 


Boken går som tåget och jag tänkte publicier lite där ifrån i morgon.... Hoppas att det är någon som är
 
intresserad av att läsa?! 

Nu måste jag avsluta och gör morgonbestyren..... Kram på er!!

//Björn
 

Kommentera här: